Przetargi

Plej wygrał przetarg Allegro [wideo]

Kampania skierowana jest do osób w wieku 18-30 lat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUoydrX0mz-Y%22%7D
Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację komunikacji Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Kampania już trwa i obejmuje działania w kanałach social media, digital, VoD, OOH. Koncept kreatywny i hasło kampanii “Nie pytamy po co, ważne, że mają” oparto na tezie, że na Allegro można kupić wszystko.

Filmy wyreżyserował duet reżyserski Bujas & Kosz. Za produkcję odpowiadało studio Moon Films, za postprodukcję – Televisor, za montaż dźwięku – Juice, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęły
się: Allegro, agencja Plej, dom mediowy Starcom oraz agencja LiquidThread.