Kraj

Przetargi

Top news

Plej wygrywa globalny przetarg Armor All z Oracle Red Bull Racing

Plej przygotowuje już landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański. Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku.

Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing. To jeden z wiodących światowych brandów wśród produktów z segmentu auto care. Marka weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z najlepszych drużyn Formuły 1, Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą na różnych mechanizmach, w większości krajów buy & win. Na początku roku ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. Autorem zwycięskiej idei i koncepcji kreatywnej jest Plej.

W efekcie wygranego przetargu i przygotowania zwycięskiej koncepcji komunikacyjnej Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki. Plej przygotowuje już landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki,
francuski i koreański. Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest po Wielkanocy.

– Od kilku lat intensywnie rozwijamy portfolio Pleja w zakresie projektów międzynarodowych. Z marką Energizer mamy już na koncie blisko 10 globalnych kampanii realizowanych na kilkudziesięciu rynkach i pracujemy nad kolejnymi, dlatego cieszy nas, że tym razem docenił nas zespół kolejnej marki. Nowy globalny klient w portfolio Plej to wielki sukces zespołu i
ogromny powód do dumy – powiedział Łukasz Ostaszewski, integrated communication partner w agencji Plej.