Kraj

Reklama

Plej z Play dla WOŚP

Agencji powierzono przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, stworzenie strony WWW, komunikację display, działania w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Play po raz kolejny wspiera WOŚP, w tym roku pod hasłem “Pomagamy w okamgnieniu”, nawiązującym do celu tegorocznej zbiórki 30. Finału WOŚP, którym jest diagnostyka i leczenie wzroku u dzieci. A Plej jak co roku gra z Play i z WOŚP w digitalu.

W ramach akcji “Pomagamy w okamgnieniu” Play do 30 stycznia 2022 r. za każdą opłaconą fakturę i za każde doładowanie konta w aplikacji Play24 przekaże 1 zł na cel Finału WOŚP. Agencji powierzono przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, stworzenie strony WWW, komunikację display, działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Od 30 grudnia trwa challenge #wokamgnieniu na TikToku.