Kraj

Reklama

Media

Plejada gwiazd w radiowym serialu kryminalnym "Niech to usłyszą"

Serial, który 26 września zadebiutuje na antenie Radia Zet, będzie promowany w telewizji, sieciach kin Helios i Cinema City oraz na nośnikach OOH w wybranych miastach.

“Niech to usłyszą”, emitowany przez Radio Zet od 26 września “pierwszy radiowy serial kryminalny w Polsce”, będzie mieć gwiazdorską obsadę. Na antenie usłyszymy m.in.: Jarosława Boberka, Mateusza Damięckiego, Bartosza Gelnera, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza, Margaret i Krystiana Pestę. Pojawią się również dziennikarze znani z Radia Zet, a gościnnie zagra Doda. Scenariusz wyszedł spod pióra Wojciecha Chmielarza – pisarza znanego z cyklu kryminalnego o policjancie Jakubie Mortce, oraz Jakuba Ćwieka – pisarza i stand-upera, który zasłynął cyklem opowiadań “Kłamca”. Za reżyserię i produkcję odpowiadają Krzysztof Czeczot i jego firma Make It, zajmująca się tworzeniem oprawy dźwiękowej do reklam radiowych, podcastów, audiobooków oraz seriali audio. Czeczot wystąpił również w roli narratora.

Na potrzeby serialu występująca w nim Margaret nagrała piosenkę „Niespokojne morze”, której premiera odbyła się 11 sierpnia 2022 r. Teledysk w ciągu miesiąca zyskał ponad milion odsłon na YouTube. 3 września wystartowała kampania teaserowa wykorzystująca outdoorowe nośniki digitalowe w wybranych miastach i media społecznościowe, a 20 września ruszy właściwa kampania promująca serial. W trailerze „Niech to usłyszą” zagrali aktorzy występujący w produkcji audio, wyreżyserował go Miłosz Sakowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Spokój. Powstały trzy wersje spotu – 15-, 30- i 45-sekundowe. Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin Helios i Cinema City oraz nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Zenith we współpracy z zespołem promocji Radia Zet.

40-odcinkowy serial „Niech to usłyszą” będzie emitowany na antenie Radia Zet od poniedziałku do piątku o godz. 22:30. Będzie również dostępny na stronie Radiozet.pl oraz na platformie Empik Go w formie 8-odcinkowej serii.

– Chcemy też angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról – zapowiada Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia Zet.