Kraj

Plus daje 500 zł - na mandaty

Agencja reklamowa Change przygotowała kolejną kreację dla Polkomtela.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa_BbrowPc6k%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Promuje w niej ofertę dla osób chcących zmienić dotychczasowego operatora i przenieść swój numer do Plusa, wybierając nowe taryfy OMG.

Proponuje im obniżony abonament (w sumie 120 zł w ciągu całego kontraktu) i Samsunga Galaxy Ace 2 za 1 zł w abonamentach od 59,90 zł (taniej o 380 zł niż dotychczas). Tę ofertę operator reklamuje hasłem: ”Przechodząc do Plusa, oszczędzasz nawet 500 zł”.

Kreację reklamy pt. “Motocykl” przygotowała agencja Change. Kampania obejmie telewizję, radio i internet. Pracowały przy niej także agencje Artegence, Pompidou, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Media Direction OMD.