Kraj

Plus do reklamy marki Plush wykorzystuje akcję #Hot16Challenge2

Realizacja: Scholz & Friends.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqA7BJaL2xbY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), w reklamie drugiej swojej marki postanowił wykorzystać popularność akcji #Hot16Challenge2. To akcja zapoczątkowana przez muzyków, która polega na wykonaniu krótkich 16-wersowych piosenek w stylu hip-hop lub rap, a celem ma być wsparcie służby zdrowia w walce z epidemią koronawirusa poprzez zachęcanie do zbiórki pieniędzy.

Grupa Polsat chwali się, że na ten cel przekazała ponad 5 mln zł z emisji specjalnego bloku reklamowego oraz własnych środków, kupiła 200 tys. testów na koronawirusa i przekazała 2,2 tys. tabletów dla dzieci.

Kreacją reklam dla marki Plush zajmuje się agencja Scholz & Friends Warszawa, ich produkcją – studio TFP, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.