Kraj

Plus idzie o zakład

Operator w przewrotny sposób reklamuje swój internet mobilny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP1GgVcNpiqI%26feature%3Dchannel%26list%3DUL%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMSnKo3bgJ1Y%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Agencja reklamowa 303 przygotowała nową kampanię dla firmy Polkomtel, operatora sieci komórkowej Plus, w której promuje on swoją usługę internetu mobilnego w technologii LTE. Plus podkreśla, że jako jedyny świadczy tę usługę w tej technologii umożliwiającą najwyższą szybkość transferu danych.

Ogólnopolską kampanię telewizyjną wspierają: outdoor, prasa, kampania internetowa oraz tradycyjne materiały BTL.

Filmy wyreżyserował Sebastian Pańczyk, produkcję wykonało studio Oto Film, postprodukcję zaś – Platige Image.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.