Kraj

Plus już przygotowuje się na powrót do szkół

Kampanię realizują: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEwULwC-ok2A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), rozpoczyna już kampanię oferty nawiązującej do początku nowego roku szkolnego. Dla klientów, którzy mają już telefon w Plusie, operator oferuje duży pakiet 60 GB na transfer danych w abonamencie za 25 zł miesięcznie (z rabatami), a także laptop Huawei Matebook na raty i słuchawki FreeBuds w atrakcyjnych cenach.

Reklamę pt. “Ściągawka” przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Produkcję zrealizowało studio TFP, a za mediaplan odpowiada dom mediowy Vizeum.