Kraj

Plus kusi ofertą nawet pół roku bez abonamentu

Kampania w radiu, telewizji, internecie i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIsHtCG5qzls%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), reklamuje w ramach kampanii obejmującej spoty w telewizji i internecie oraz reklamy w radiu i na outdoorze, swoją noworoczną promocję, w której kusi potencjalnych klientów obietnicą zwolnienia z opłat abonamentowych nawet przez pół roku.

Kreację reklam przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot z udziałem Tamary Arciuch i Bartłomieja Kasprzykowskiego wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, scenariusz napisały Weronika Zielińska, Agnieszka Niska i Zuzanna Wrońska, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk). Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.