Kraj

Plus organizuje noworoczną wyprzedaż smartfonów

Kampania w telewizji, internecie i radiu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGRThdDCpjvY%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Grupa Cyfrowy Polsat), organizuje noworoczną wyprzedaż smartfonów, co reklamuje w kampanii w telewizji, radiu i internecie. Smartfonami promowanymi w kampanii są: LG K50s (cena obniżona o 190 zł), Motorola Moto G8 Plus (obniżka o 200 zł) oraz Huawei Nova 5T (cena niższa o 150 zł).
Spot reklamowy pt. “Szturm” wyreżyserował Łukasz Jaworski według scenariusza Rafała Szultki i Chrystiana Kaczorka. Produkcją zajęło się studio TFP (producent Ryszard Kłosowski), a postprodukcją – studio Rio De Post. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Vizeum.