Kraj

Plus reklamuje abonamenty komórkowe

Operator kusi podwojonymi pakietami gigabajtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fph6qKOXEnPU%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), prowadzi kampanię reklamującą ofertę abonamentów komórkowych, do zakupu których zachęca obietnicą podwojonej wielkości pakietów danych na transmisję danych. Promuje je ze smartfonami marek Samsung (Galaxy S21 5G) oraz Oppo (Reno4 5G).

Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie, radiu i na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH). Kreacje do niej opracowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot reklamowy wyreżyserował Marcin Filipek według scenariusza Michała Konerta i Piotra Jakubowskiego. Produkcję zrealizowało studio TFP (producent: Ryszard Kłosowski), a postprodukcję – studia: RIOdePost i Roboto Sound. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.