Kraj

Plus reklamuje abonamenty w Plushu

Wabikiem ma być Sony Xperia 10 od 1 zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6gikWqTNA4c%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowego Polsatu), reklamuje swoją drugą markę Plush – promując jej ofertę abonamentową – od 25 zł/mies. Klientów ma zachęcić możliwość kupienia smartfona Sony Xperia 10 już od 1 zł, w ofercie ratalnej.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach i internecie. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot, na podstawie scenariusza Rafała Szultka i Chrystiana Kaczorka, wyreżyserował Wojciech Wawszczyk. Produkcją zajęło się studio TFP, a planowaniem i zakupem mediów – Vizeum.