Kraj

Plus reklamuje bonusowe pakiety danych w Plushu

Kampania autorstwa Scholz & Friends, TFP i Vizeum w TV, internecie, kinach i radiu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKpdPTQ8MWA4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Grupa Cyfrowy Polsat), reklamuje swoją drugą marką Plush, a konkretnie bonusowe pakiety 10 GB na mobilną transmisję danych w ofertach prepaid (“na kartę”) po każdym doładowaniu konta i dodatkowy pakiet 10 GB specjalnie na YouTube za doładowanie od 25 zł.

Kampanię pod hasłem: “W Plushu film Ci się nie urwie!” od strony kreacji przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, spot, do którego scenariusz napisali Rafał Szultk i Chrystian Kaczorek, wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Produkcją zajęło się studio TFP (producent Ryszard Kłosowski).

Kampania będzie realizowana w telewizji, internecie, kinach i radiu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.