Kraj

Plus reklamuje ofertę Plush na Kartę

Kampania "Plush Wszystkomający" w TV, online, na OOH i w radiu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fbi7Twy4V5Ww%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), przygotował kampanię reklamową wspierającą jego drugą markę – Plush, a konkretnie ofertę prepaid (“na kartę”) z pakietem internetowym 20 GB, w tym 10 GB na YouTube i TikTok.

Kampania pt. “Plush Wszystkomający” będzie prowadzona w telewizji, internecie, na nośnikach reklam zewnętrznych typu citylight oraz w radiu. Jej kreację opracowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot reklamowy pt. “Lody na patyku” wyreżyserował Wojciech Wawszczyk. Za produkcję odpowiadało studio TFP (producent: Ryszard Kłosowski), postprodukcję wykonało studio Human Ark, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.