Kraj

Plus wizerunkowo

Operator chwali się, że jest "najczęściej wybieraną siecią komórkową w Polsce".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8OJWaEB6c34%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), przygotował wizerunkową kampanię reklamową, w której chwali się, że jest “najczęściej wybieraną siecią w Polsce”.

Plus obsługuje 11,9 mln klientów (liczba kart SIM), natomiast Play 15 mln, Orange 14,9 mln, a T-Mobile 10,9 mln. Polkomtel wykorzystuje natomiast dane dotyczące osób zmieniających w ciągu roku operatora, przenoszących numer z sieci do sieci. Według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) w ub.r. zrobiło tak blisko 1,7 mln osób (dokładnie: 1 694 385 numerów). I rzeczywiście w ub.r. najwięcej, bo 381 tys. numerów przyjął Plus. Dla porównania Orange przyjął 369 tys., Play 333 tys., a T-Mobile 283 tys. Istotne jest też, ilu klientów który operator oddał. I tutaj zdecydowanie najlepszy bilans ma Polkomtel – 108 tys. “na plus”. Trzej pozostali operatorzy byli “na minus”, czyli więcej numerów oddali, niż przyjęli: T-Mobile -22 tys., Orange -59 tys., a Play -194 tys.

Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie, radiu, na outdoorze i poprzez materiały BTL. Kreacje przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot reklamowy wyreżyserował Łukasz Jaworski, według scenariusza Weroniki Zielińskiej, Ewy Pniak i Ewy Juszczuk wyprodukowało go studio TFP Sp. z o.o. (producent: Mariusz Matwiejczuk), a postprodukcją zajęły się studia Televisor i Ztudioiburza. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Vizeum.