Kraj

Plush reklamuje ofertę abonamentową

Operator promuje usługę z dodatkowym pakietem danych na oglądanie YouTube.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrNq_N3FTuCQ%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, przygotował nową kampanię swojej drugiej marki – Plush. Promuje w niej ofertę abonamentową z dodatkowym pakietem 10 GB transmisji danych na oglądanie filmów na YouTube za 25 zł miesięcznie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada zaś dom mediowy Vizeum.