Kraj

Plush z nową kampanią

Operator komórkowy reklamuje ofertę "na kartę".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp4BqGOvDs88%22%7D
Polkomtel (Grupa Cyfrowego Polsatu), operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową swojej drugiej marki – Plush. Reklamuje ofertę prepaid, czyli tzw. na kartę – nielimitowane połączenia i wiadomości oraz 20 GB na transfer danych za 25 zł miesięcznie.

Kreację reklam dla Polkomtela opracowuje agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum.