Zagranica

Płyn do płukania komunikowany jak perfumy

Na Wyspach wystartowała kampania marki Surf wyprodukowana jak spot dla perfum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fx5DAmBxiKGU%22%7D
Marka płynu do płukania Surf z portfolio Unilevera wystartowała na Wyspach z kampanią promującą markę. Spot przygotowany jest według konwencji zarezerwowanych do tej pory dla producentów perfum. W centrum kadru znajduje się kobieta w wieczorowej sukni, zza kotary zerka na nią mężczyzna w muszce. Tajemnicą jej powodzenia ma być zapach – nie perfum, a płynu do płukania. Za kreację kampanii odpowiada agencja HeyHuman.

(Brand Republic)