Kraj

Po dwuletniej przerwie ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes

Podobnie jak w poprzednich edycjach uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami w siedmiu kategoriach – print, design, film, digital, PR, media oraz clients.

Po niemal dwuletniej przerwie młodzi kreatywni znów będą mieli okazję do rywalizacji. Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes. To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, zdobyć doświadczenie, porównać się z rówieśnikami z branży, a przy okazji zdobyć statuetkę – totem, który jednocześnie jest leitmotivem całej kampanii promującej projekt. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 marca.

Podobnie jak w poprzednich edycjach uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami w siedmiu kategoriach – print, design, film, digital, PR, media oraz clients. Ich prace będą oceniać doświadczeni dyrektorzy kreatywni, stratedzy, reżyserzy, marketerzy oraz designerzy, a przewodniczyć im będą w poszczególnych kategoriach:
– digital: Aleksander Frydrych, VMLY&R,
– design: Michał Sęk, 180heartbeats + Jung v. Matt,
– film i print: Maria Gajewska, Stor9_,
– media: Filip Beźnicki, Havas Media Group,
– PR: Hanna Waśko, Big Picture,
– clients: Dagmara Witek-Kuśmider, Publicis Worldwide Polska.

Zainteresowani zgłaszają się w dwuosobowych zespołach w jednej z kategorii. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają 24 h lub 48 h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, PR-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1990 r.
Tegoroczna edycja YC zakończy się wręczeniem statuetek zwycięzcom. Za pomysł i opracowanie Totemów Kreatywności odpowiada duet Olga Koka Skowrońska, Totem Studio, i Ernest Wińczyk, Wunder Kamera. Oprócz platformy wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na festiwal kreatywności – Cannes Lions.