Kraj

Po raz kolejny powstał polski pawilon na targach TV MIPCOM w Cannes

Polska oferta promowana jest m.in. w ramach wspólnej oferty siedmiu firm. Samodzielne stoisko ma TVP.

Po raz kolejny powstał polski pawilon na targach TV MIPCOM w Cannes

W Cannes rozpoczęły się międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM 2015. Wśród wystawców są polskie firmy. Siedem podmiotów współtworzy polski pawilon. Są to: Badi Badi, Grupa Smacznego, Blue Angels, Stork Film NC+, Piksel i PIKE. Samodzielne stoisko tradycyjnie ma TVP. Po raz pierwszy własnego stoiska nie ma TVN. Oferta tego nadawcy prezentowana jest w ramach stoiska Scripps Netoworks, nowego właściciela TVN. W Cannes szczególnie promowane są produkcje seryjne, wpisujące się w portfolio producenckie Scripps: “Smakuj świat z Pascalem” (program kulinarny Pascala Brodnickiego) i “Kobieta na końcu świata” (cykl podróżniczy Martyny Wojciechowskiej). Promowana jest też (będąca w produkcji) druga część hitu TVN – film “Listy do M.”. W ofercie TVP znalazły się m.in. jesienne nowości programowe sprzedawane jako formaty: seriale “Prokurator” i “Dziewczyny ze Lwowa”, a także show “Wielki test z…”, film “Ziarno prawdy” oraz bogata oferta animacji.