Dom mediowy Codemedia wygrał zorganizowany przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe konkurs na obsługę budżetu kampanii promocyjnej aplikacji mobilnej Neokartka. Dzięki tej usłudze zdjęcie zrobione smartfonem zostanie dostarczone przez listonosza w formie pocztówki w formacie A5. Wystartowały pierwsze działania, a cała kampania potrwa do końca wakacji.
Kampania aplikacji mobilnej Neokartka jest skierowana do użytkowników smartfonów z systemem Android przebywających na wakacjach oraz planujących wakacyjny wypoczynek. Działania marketingowe będą prowadzone w globalnych sieciach reklamy mobilnej. Uzupełniająco reklamy Neokartki pojawią się w mobilnym Facebooku oraz w serwisie Wakacje.pl. Neokartka jest również promowana działaniami eventowymi w miejscowościach turystycznych przygotowanymi przez agencję Chacuna Group.
Każda wysłana Neokartka może wziąć udział w organizowanym wraz z serwisem Wakacje.pl konkursie, w którym do wygrania są bony wakacyjne na łączną sumę 30 tys. zł. Jej wysłanie kosztuje 4,99 zł. Płatność można zrealizować poprzez SMS-a lub SkyCash.