Państwowy operator pocztowy Poczta Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje usługi kurierskie Pocztex. Kampania potrwa do końca br. Spot reklamowy „Otwórz się na Pocztex” będzie emitowany w: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Film, TV Republika do końca listopada br. Reklamy pokazują m.in. unowocześnione logo usługi i nowe stroje kurierów. Ma to kreować nowocześniejszy wizerunek marki.
– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP – twierdzi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Reklamy Poczta przygotowała we własnym zakresie, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Sigma Bis, należący do Orlenu i PZU, spółek również kontrolowanych przez Skarb Państwa.
W najbliższych trzech latach Poczta zamierza wydać 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej.