Kraj

Poczta reklamuje się w telewizji

Kampania potrwa do końca roku; planowanie i zakup mediów - Sigma Bis.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPLlBSY9PrmY%26ab_channel%3DPocztaPolska%22%7D
Państwowy operator pocztowy Poczta Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje usługi kurierskie Pocztex. Kampania potrwa do końca br. Spot reklamowy „Otwórz się na Pocztex” będzie emitowany w: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Film, TV Republika do końca listopada br. Reklamy pokazują m.in. unowocześnione logo usługi i nowe stroje kurierów. Ma to kreować nowocześniejszy wizerunek marki.

– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Zmiany w usłudze Pocztex, nowa jakość i nowy wizerunek – to wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP – twierdzi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Reklamy Poczta przygotowała we własnym zakresie, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Sigma Bis, należący do Orlenu i PZU, spółek również kontrolowanych przez Skarb Państwa.

W najbliższych trzech latach Poczta zamierza wydać 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej.