Kraj

Podobieństwo niezamierzone

Podobieństwo spotu Signala do Mentosa jest przypadkowe - twierdzi Unilever.

– Jakiekolwiek podobieństwo obu reklam jest niezamierzone. Reklama Signala została przygotowana w sposób niezależny od innych reklam, w których wykorzystano podobne, popularne przecież rozwiązania dramaturgiczne – mówi Wojciech Tomczak, dyrektor ds. komunikacji w Unilever Polska.

Przypomnijmy, że chodzi o aktualną kampanię reklamową Signal White Now, o której pisaliśmy 6 sierpnia br.

Obie reklamy wykorzystują ten sam motyw zastawionego samochodu bohaterki reklamy. Jej urok i wdzięk osobisty (za sprawą Mentosa przed laty, a teraz za sprawą Signal White Now) sprawiają, że pomagają jej przechodzący ulicą mężczyźni.

Agencja reklamowa Lowe GGK, która odpowiada za adaptację reklamy na polskim rynku, odmówiła komentarza w tej sprawie.