Kraj

Podravka dba o relacje

Najnowszą kampanię Vegety kieruje przede wszystkim do kobiet.

Podravka Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową marki Vegeta, która obejmie telewizję, internet oraz outdoor. Kampania nawiązuje do długoletniej tradycji przyprawy, a jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Vegeta oraz przedstawienie produktu jako ponadczasowego pomocnika kobiety.

Kampania, która potrwa niemal do końca br., skierowana jest w szczególności do grupy docelowej Vegety – kobiet w wieku powyżej 25 lat, podejmujących decyzje zakupowe mieszkanek dużych miast.

Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – zarówno w blokach reklamowych, jak i przed wybranymi programami i serialami. Obecność spotów w internecie obejmuje kanały VoD, Ad Video oraz kanał YouTube. Z kolei planowany na październik outdoor ma zachęcać konsumentów do zakupu Vegety bezpośrednio w pobliżu miejsc sprzedażowych, w których dostępna jest przyprawa.

Autorem reklamy jest należąca do Walk Group agencja Walk Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Kampania reklamowa Vegety wspierana jest w portalu społecznościowym Facebook: www.facebook.com/SekretyMojejKuchni