Kraj

Podsumowanie dwóch edycji akcji "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu!"

Kampanie edukacyjne na potrzeby marketera zrealizowała agencja Opus B.

Zespół Opus B podsumował dwie edycje kampanii społecznej “Nigdy nie jeżdżę po alkoholu!”, którą przeprowadził dla Kompanii Piwowarskiej, której celem była promocja odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje. Absurdalny humor Andrzeja Rysuje rozprawił się z mitami i wymówkami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska rysownika i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców: W 2020 rok: zasięg kampanii wyniósł  2 841 682, a zaangażowanie: 954 931, a w 2021 roku: kampania osiągnęła zasięg 3 643 826 i zaangażowanie na poziomie 1 438 178.