Kraj

Polacy będą pachnieć Barcą

Właściciel m.in. takich marek jak Soraya czy Dermika wprowadza na rynek męskie preparaty firmowane marką katalońskiego klubu sportowego.

Polacy będą pachnieć Barcą
Cederroth Polska, właściciel m.in. marek Dermika i Soraya, wprowadza na polski rynek kosmetyki męskie na licencji hiszpańskiego klubu FC Barcelona. To pierwsza licencyjna pełna gama produktów marketera zbudowana na bazie stricte męskiej marki. Jej portfolio zawiera trzy linie kosmetyków zapewniające kompleksową pielęgnację męskiej skóry: Attack (energetyzująca), Instinct (nawilżająca) oraz Dominance (rewitalizująca) oraz żel pod oczy Energy. W skład każdej linii wchodzą: krem do twarzy, żel do mycia twarzy, żel pod prysznic i szampon, dezodorant roll-on, dezodorant antyperspirant, balsam po goleniu, woda po goleniu i woda toaletowa.

Jak mówią przedstawiciele koncernu, większość Polaków wskazuje ten klub jako ulubiony spośród zagranicznych, poza tym jest jednym z najpopularniejszych zespołów na świecie (FC Barcelona w Facebooku ma ok. 40 mln like’ów, a np. Real Madryt 36 mln). – Jest to klub niosący ze sobą pozytywne emocje, wizerunek i długie tradycje. Równocześnie jest aspiracyjną, masową marką FCB – mówi Beata Maciejczyk-Fołtyn, rzecznik prasowy Cederroth Polska.

Na razie marketer nie udziela informacji na temat działań reklamowych wspierających nową markę. Do tej pory Cederroth miał produkty własne Soraya Men Adventure i Dermika Men’s Space.