Bank Polbank EFG, polski oddział greckiego banku EFG Eurobank Ergasias, przyznał wyłączność negocjacyjną w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Macroscope – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oznacza to, że utrzyma on obsługę klienta, dla którego pracował od początku jego działalności w Polsce (konkurs wygrał w lutym 2006 r.).
W obecnym przetargu ogłoszonym przez Polbank w połowie br. oprócz Macroscope wystartowały: Carat, Substance oraz MEC, z którym Macroscope wygrał w finale.
Polbank jest jednym z największych reklamodawców wśród banków – w I połowie br. wydał na reklamy w mediach 29,3 mln zł cennikowo (dane Expert Monitora), co dało mu czwartą pozycję w branży.
Na początku sierpnia br. Polbank podpisał dwuletni kontrakt reklamowy z Justyną Kowalczyk, najlepszą polską biegaczką narciarską, która występuje w jego kampaniach.
(współpraca JN)