Przetargi

Polbank zostaje w Macroscope

Dom mediowy obronił obsługę jednego z kluczowych klientów.

Bank Polbank EFG, polski oddział greckiego banku EFG Eurobank Ergasias, przyznał wyłączność negocjacyjną w zakresie planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Macroscope – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oznacza to, że utrzyma on obsługę klienta, dla którego pracował od początku jego działalności w Polsce (konkurs wygrał w lutym 2006 r.).

W obecnym przetargu ogłoszonym przez Polbank w połowie br. oprócz Macroscope wystartowały: Carat, Substance oraz MEC, z którym Macroscope wygrał w finale.

Polbank jest jednym z największych reklamodawców wśród banków – w I połowie br. wydał na reklamy w mediach 29,3 mln zł cennikowo (dane Expert Monitora), co dało mu czwartą pozycję w branży.

Na początku sierpnia br. Polbank podpisał dwuletni kontrakt reklamowy z Justyną Kowalczyk, najlepszą polską biegaczką narciarską, która występuje w jego kampaniach.

(współpraca JN)