Kraj

"Polityka" będzie reklamować raport "Świat i Polska w 2003"

"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca m.in. tygodnika "Polityka", rozpocznie 5 grudnia br. kampanię reklamową. Kampania będzie promowała specjalne wydanie raportu "Świat...

“Polityka” Spółdzielnia Pracy, wydawca m.in. tygodnika “Polityka”, rozpocznie 5 grudnia br. kampanię reklamową. Kampania będzie promowała specjalne wydanie raportu “Świat i Polska w 2003”. Jest to raport “The Economist” rozszerzony o dział poświęcony Polsce. Strategia, kreacja kampanii oraz planowanie i zakup mediów zostały przygotowane we własnym zakresie. Jak powiedział Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego w “Polityce” Spółdzielnia Pracy, wydawnictwo przeznaczyło na kampanię ponad 1,5 mln zł. “Kampania kierowana jest m.in. do kadry menedżerskiej, biznesmenów. Wśród tej grupy zawodowej istnieje bardzo duża świadomość marki “The Economist”” – mówi Zmelonek. Kampania będzie prowadzona w telewizji, w blokach reklamowych przy programach informacyjnych oraz publicystycznych (TVP1, TVP2, TVN24 oraz Discovery). W promocji wykorzystane zostaną również stacje radiowe: PR1, PR3, Radio Zet i stacje lokalne oraz prasa (“Gazeta Wyborcza” i “Rzeczpospolita”). W dniach 6, 9 i 10 grudnia br. przeprowadzona zostanie kampania bannerowa na stronach portalu Onet.pl. “Wykorzystamy także promocje w punktach sprzedaży, a także wprowadzimy raport do wybranych księgarni” – powiedział Zmelonek. Kampania potrwa do końca grudnia br. “Świat i Polska w 2003” zostanie wydany w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. Objętość raportu to 112 stron + 4 okładki. Raport zostanie wydany na papierze kredowym, a oprawa będzie klejona. Koszt raportu to 9 zł. (JD)