Kraj

Polpharma promuje markę Dexa [WIDEO]

Kampania reklamowa wspiera wariant syropu dla dzieci Dexa Pico oraz lek dla dorosłych Dexa Caps.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlxNf-BUCjKA%22%7D
Polpharma Biuro Handlowe postawiła na promocję nowości – wariantu przeznaczonego dla najmłodszych pacjentów – syropu Dexa Pico. W tym celu przygotowano spot reklamowy, który jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Wsparcie reklamowe przygotowano także dla leku Dexa Caps – kapsułek na suchy kaszel, przeznaczonych dla osób dorosłych. Seria spotów radiowych, zrealizowanych pod hasłem “Nic nie zwalcza suchego kaszlu na dłużej”, ma w zabawny sposób zwracać uwagę na kłopotliwą dolegliwość, jaką w codziennych sytuacjach okazuje się suchy kaszel.

Koncepcję i kreację kampanii powierzono zespołowi Just Health Club. Poza kampanią ATL zespół JHC przygotował materiały BTL dla farmaceutów i pacjentów oraz zaprojektował nową stronę internetową, dedykowaną marce Dexa.