Kraj

Polpharma rozpoczyna obchody 80-lecia kampanią od Ogilvy

W spocie telewizyjnym pt. "Chemia uczuć" jako statyści zagrali pracownicy biura handlowego w Warszawie oraz oddziału biotechnologii w Gdańsku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fq01OW4EwDQo%22%7D
Polpharma, polska grupa farmaceutyczna, rozpoczyna kampanię z okazji swojego 80. jubileuszu. Firma wdraża właśnie działania wizerunkowe, które będą prowadzone m.in. w telewizji. Za koncept i realizację tej kampanii po wygranym przetargu odpowiada agencja Ogilvy & Mather Advertising. O zdobyciu tego budżetu informowaliśmy w MMP24 z dnia 4 maja br.

W spocie telewizyjnym pt. “Chemia uczuć” jako statyści zagrali pracownicy biura handlowego w Warszawie oraz oddziału biotechnologii w Gdańsku. Wnętrza wykorzystane w filmie to siedziba Polpharmy przy ul. Bobrowieckiej, laboratorium w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym oraz Teatr Szekspirowski w Gdańsku.

Media dla Polpharmy planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.