Kraj

Polsat Media rozpoczyna współpracę ze Space Cat Industries i agencją Słucham

Biuro reklamy zakończyło natomiast współpracę na wyłączność z Grupą Abstra.

Rozpoczęta w styczniu 2021 r. współpraca z agencjami Space Cat Industries i Słucham pozwoli platformie Polsat Media AdTube poszerzyć portfolio o dziesiątki nowych influencerów i kolejne możliwości reklamowe. Najpopularniejsi twórcy współpracujący z Polsat Media AdTube to Naruciak (3,15 mln subskrypcji na YouTube), Magda Bereda, Lachu i Mandzio.

Space Cat Industries to agencja specjalizująca się w marketingu na TikToku i komunikacji z Pokoleniem Z. Zrzesza takich twórców krótkich formatów wideo jak Klaudia Bieszcz, Kinga Kostrzewa czy Sebastian Kowalczyk.Z kolei Słucham to pierwsza w Polsce agencja, która łączy twórców podcastów z markami. Reprezentuje takich twórców jak Okuniewska (podcast “Tu Okuniewska” na Spotify) czy Justyna Mazur (podcast o tematyce kryminalnej “Piąte nie zabijaj” na YouTube).

Z grupą Abstra, do której należy kilka popularnych kanałów na YouTube na czele z AbstrachujeTV (3,45 mln subskrypcji), platforma Polsat Media AdTube współpracowała od początku 2018 r.