Kraj

Polsat Media tworzy specjalny pakiet dziecięcy

W skład pakietu wejdą cztery kanały: Cartoon Network, Boomerang, Polsat JimJam i CBeebies.

W związku z rozszerzeniem portfolio kanałów tematycznych o stacje należące do Turner Broadcasting, a także znacznym zwiększeniem zasobów reklamowych w kanale CBeebies Polsat Media zaoferuje klientom nowy pakiet, składający się z kanałów skierowanych do widowni dziecięcej.
Wiadomo już, że w skład pakietu wejdą cztery kanały: Cartoon Network, a także Boomerang, Polsat JimJam i CBeebies.
– Jestem przekonany, że stworzenie nowego pakietu będzie wyjątkowo atrakcyjne dla naszych reklamodawców w kontekście targetowania kampanii dziecięcych oraz będzie alternatywą dla podobnych pakietów istniejących obecnie na rynku – ocenia Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.
Cartoon Network jest jednym z dwóch flagowych kanałów dziecięcych należących do Turner Broadcasting System. Stacja nadaje programy komediowe i przygodowe dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Według Nielsen Audience Measurment AMR, średnia oglądalność minutowa stacji w 2014 r. wyniosła 37 tys. widzów, a SHR, udział w rynku widowni 0,58 proc. (grupa 4+).
Boomerang to drugi kanał dziecięcy należący do Turner Broadcasting System. Stacja skierowana jest do dzieci w wieku 4-7 lat i ich rodzin (AMR 13 tys. widzów, SHR 0,20 proc.).
Polsat JimJam, joint-venture pomiędzy Grupą Polsat a AMC Networks, to kanał przeznaczony dla dzieci w wieku od 2 do 6 lat oraz ich rodziców i opiekunów (AMR 12 tys., SHR 0,18 proc.).
CBeebies, należący do BBC Worldwide, to kanał telewizyjny skierowany do dzieci młodszych – od niemowlaków do 6-latków (AMR 9 tys., SHR 0,14 proc.).