Kraj

Polsat Media współpracuje z firmą TechEdge

Nowe narzędzia mają wesprzeć analityków w projektach dla klientów bezpośrednich.

Biuro Polsat Media nawiązało współpracę z firmą TechEdge. Firma specjalizuje się w oprogramowaniu do analiz badań mediowych wykorzystywanych przez media, nadawców oraz domy mediowe. Działa na ponad 60 rynkach i oferuje aplikacje współpracujące z danymi dostarczanymi przez lokalne i globalne instytuty badawcze (m.in. Nielsen, Kantar, GfK).

Nowe narzędzia mają być wsparciem dla zespołu analityków Polsat Media w szacowaniu parametrów planowanych kampanii reklamowych realizowanych dla klientów bezpośrednich. Znajdą również zastosowanie w analizach rynku reklamy telewizyjnej i konsumpcji telewizji oraz przekrojowych badań widowni poszczególnych stacji.

Jak zapewnia Polsat Media, narzędzie pozwala na łatwe definiowanie bardzo szczegółowych grup docelowych, targetów dynamicznych, prowadzenie analiz pogłębionych oraz efektywną pracę grupową.

Polsat Media korzysta również z oprogramowania Arianna oferowanego przez Nielsen Audience Measurement.