Kraj

Reklama

Media

Top news

Polsat zarobił na reklamach w ub.r. blisko 1,3 mld zł

Telewizji Solorza znów udało się wypracować wynik lepszy niż rynek.

Według szacunków grupy reklamowej Publicis Groupe w zeszłym roku reklamodawcy wydali na reklamy w telewizji 4,497 mld zł, o 1,1% mniej niż w 2021 r.

Telewizja Polsat, będąca częścią grupy mediowo-telekomunikacyjnej Polsat Plus, kontrolowanej przez biznesmena Zygmunta Solorza, uzyskała w ub.r. 1,289 mld zł wpływów z reklam, o 1,3% więcej niż w 2021 r. W konsekwencji jej udział w rynku reklamy telewizyjnej wzrósł do poziomu 28,7%.

W bieżącym roku Polsat spodziewa się “niskiej jednocyfrowej” dynamiki rynku reklamy TV.

Zdaniem Publicis Groupe cały krajowy rynek reklamy wzrośnie w br. o 2,4%