Kraj

Polska edycja bidonowej promocji Powerade'a najlepsza w Europie

W ciągu kilku miesięcy trwania akcji polski projekt stał się najlepszym w Europie. Promocja potrwa do października br.

Coca-Cola Poland Services po blisko trzech miesiącach prowadzenia akcji konsumenckiej dla marki Powerade stała się europejskim liderem wśród państw, w których Powerade podobną promocję przeprowadził, wynika z danych firmy. Marketer nie podaje dokładnej liczby rozdanych bidonów. Podkreśla jednak, że nagroda jest gwarantowana, co oznacza, że może być rozdanych ok. 5,5 mln sportowych spersonalizowanych bidonów. Przypomnijmy, że jest to jedna z najważniejszych akcji marki – promocja konsumencka, w ramach której konsumenci mogą dostać bidon ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz wybranym sportowym motto. Aby otrzymać bidon, należy kupić dwie promocyjne butelki napoju Powerade, zawierające na odwrocie etykiet kod promocyjny. Następnie na stronie www.powerade.pl należy wypełnić prosty formularz dotyczący zamówienia i wpisać oba kody. Nagroda zostanie wysłana pocztą. Kody można wymieniać do końca października br.