Kraj

Polskapresse i Ringier we wspólnych pakietach reklamowych

Wydawcy łączą swoje tytuły w pakiety reklamowe.

Polskapresse i Ringier Axel Springer Polska stworzyły pakiety TV Pack i Sport Pack. Pierwszy z nich oferuje reklamę o zasięgu ogólnopolskim w dodatkach telewizyjnych “Tele Magazyn” oraz “Fakt TV”. Cena reklamy całostronicowej wynosi 40 tys. zł netto. Pakiet Sport Pack obejmuje strony sportowe w ośmiu dziennikach regionalnych zrzeszonych pod marką “Polska”: “Dziennik Bałtycki”, “Dziennik Zachodni”, “Dziennik Łódzki”, “Głos Wielkopolski”, “Gazeta Krakowska”, “Kurier Lubelski”, “Polska Metropolia Warszawska”, “Gazeta Wrocławska” oraz tytułach: “Fakt”, “Przegląd Sportowy” i “Sport”. Koszt reklamy całostronicowej wynosi 55 tys. zł netto w wydaniach od poniedziałku do czwartku oraz 99 tys. zł netto w wydaniu magazynowym.

Pakiety TV Pack i Sport Pack sprzedawane są przez Biura Reklamy Polskapresse i Ringier Axel Springer Polska w czterech formatach reklamowych: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia strony. Cennik reklam w obu pakietach nie podlega rabatowaniu.