Zagranica

Ponad 10 mln użytkowników Google+

Marketerzy na razie powściągliwi w ocenie nowego serwisu.

Ponad 10 mln użytkowników zgromadził do 15 lipca Google+, serwis społecznościowy mający stanowić przeciwwagę dla Facebooka. Przedstawiający te wyniki Larry Page, chief executive Google, podkreślił, że reprezentowana przez niego firma chce być dla internautów “jak szczoteczka do zębów” – chce oferować różne serwisy i usługi, z których można korzystać wiele razy dziennie.

Google+ wystartowało pod koniec czerwca br. i nadal jest dostępne dla internautów jedynie poprzez zaproszenie od innych użytkowników. Serwis oferuje różne narzędzia Google, pozwala użytkownikom na tworzenie grup (kręgów), dodawanie zdjęć i czat – na wzór Facebooka.

Marketerzy są na razie powściągliwi w ocenie nowego produktu Google – ich zdaniem powinien on najpierw osiągnąć odpowiednią skalę działania, nim zacznie być wykorzystywany w celach marketingowych.

(na podst. www.brandrepublic.com)