Kraj

Ponad 7,3 mln osób obejrzało w ciągu tygodnia reklamę Huawei z Lewandowskim

To liczba wyświetleń spotu tylko na firmowym kanale YouTube.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0NU1TAnBStI%22%7D
Ponad 7,3 mln razy w ciągu tygodnia został odtworzony spot reklamowy polskiego Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym chiński producent promuje swoją najnowszą serię smartfonów Mate 10. Spot jest lokalną produkcją autorstwa agencji DDB & Tribal. Huawei Polska współpracuje także z agencją reklamową Gong, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla niego dom mediowy Maxus.

Te 7,3 mln to tylko liczba odtworzeń wideo na firmowym kanale Huawei Polska w serwisie YouTube. Oprócz internetu kampania obejmuje także telewizję, kina i outdoor.