Kraj

Pora na Pola z kolejną kampanią crowdfundingową na Crowdway.pl

Internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu zanotował w ub. r. wzrost obrotów o ponad 500%.

Pora na Pola z kolejną kampanią crowdfundingową na Crowdway.pl
Emisja akcji o celu około 2,6 mln zł ma przygotować spółkę Pora na Pola do debiutu na NewConnect w 2023 r. Kampania crowdinvestingowa rusza w I kwartale br. na platformie Crowdway.pl. Spółka zrealizowała już wcześniej dwie emisje crowdfundingowe na platformie Beesfund.com, pozyskując ok. 1 tys. akcjonariuszy.

Adrian Piwko, założyciel i prezes zarządu Pora na Pola, w 2016 r. postanowił zmienić własne nawyki żywieniowe, a rok później założył e-targu żywności. Deklaruje, że zna pochodzenie, skład i smak każdego z oferowanych wyrobów. – Stawiamy na uczciwie prowadzone gospodarstwa, małe manufaktury, tradycyjny, naturalny produkt i tworzących go ludzi. Podpisujemy się pod każdą dostawą, która finalnie trafia do klienta – mówi założyciel Pora na Pola SA.

Spółka współpracuje z 80 rolnikami i lokalnymi wytwórcami. W 2020 r. sprzedała żywność za ponad 2,5 mln zł, realizując ok. 10 tys. zamówień. Osiągnięcie rentowności na poziomie EBITDA planowane jest do końca 2023 r.