Jakub Karol Kozioł, do niedawna prezes i twórca BP Group — Premium Beverages, producenta napoju energetycznego Blow, dystrybuowanego przez Agros Novą, zapowiada wprowadzenie na rynek nowego napoju energetycznego o nazwie Egoo.
Produkt wejdzie na rynek w marcu. Kozioł zapowiada, że jego launch ma być wielkim medialnym wydarzeniem. – To będzie ogromna kampania z bardzo dużym budżetem reklamowym – twierdzi Kozioł. Tak jak w przypadku Blow w planach ma promocję brandu poprzez aktywny sponsoring programu rozrywkowego. Jego tytuł to “Dream Job By Egoo”. Jeszcze nie ujawnia w jakiej stacji. – Negocjacje trwają – dodaje.
Kozioł przyznaje, że nie wybrał jeszcze agencji kreatywnej ani domu mediowego, który obsłuży budżet marki. – Proces wyboru dopiero się zaczyna – mówi.
Napój Egoo ruszył już z kampanią w Facebooku z fotokonkursem na najgorętszą Polkę (The Hottest Girl in Poland), i w ciągu 3 dni miał już 8 tys. fanów. Za działania odpowiedzialna jest agencja Socializer.
Za budżet PR-owy marki odpowiedzialna jest agencja MagnifiCo. Rynek napojów energetycznych jest rozdrobniony: Red Bull – 18,6 proc., Black (FoodCare) – 18 proc., Tiger (Maspex) – 12,2 proc., Burn (Coca-Cola) – 7,8 proc., Adrenaline (PepsiCo) – 5,9 proc., marki własne – 22 proc., inne – 15 proc.