Kraj

"Powiedz to piosenką" nowa kampania Coca-Coli

Jak zapowiada koncern, ma to być jedna z największych kampanii produktowych na świecie.

"Powiedz to piosenką" nowa kampania Coca-Coli
Coca-Cola chce zainspirować ludzi na całym świecie do wyrażania swoich uczuć i startuje z nową kampanią “Powiedz to piosenką”.

Na opakowaniach Coca-Coli będzie można znaleźć fragmenty piosenek różnych wykonawców z całego świata. Dodatkowo na każdym rynku, na którym kampania będzie wprowadzana, marka zaimplementuje lokalną odsłonę w postaci opakowań z rodzimymi utworami. Dzięki temu polscy konsumenci będą mogli znaleźć na butelkach teksty piosenek np. “Zaopiekuj się mną“, “Mała Lady Punk“ czy “Tyle słońca“.

W ramach kampanii Coca-Cola, oprócz specjalnych opakowań, przygotowała szereg działań wspierających zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalu oraz social mediach. Jednym z elementów aktywacji jest wykorzystanie na etykiecie QR kodów. Po ich zeskanowaniu konsument będzie mógł wysłać personalizowaną muzyczną wiadomość do osoby, której chce powiedzieć coś specjalnego.

Działania w digitalu (aplikacja, Facebook, strona WWW) – agencja Next. Przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants. Aby mieć dostęp do przebojów, Coca-Cola nawiązała globalną współpracę z grupą Universal Music.