Ponadto Art Box Office ma być miejscem, gdzie odbywać się będą wystawy sztuki, koncerty multimedialne, wizualizacje na żywo, eventy korporacyjne, premiery, streamingi oraz zawody e-sportowe.
W trakcie przygotowań są dwie digitalizowane wystawy “Retro Warszawa” oraz “Save The Planet” opowiadająca o ratowaniu Ziemi.
Projekt tworzą Joanna Kowalkowska i Piotr Sikora związani ze studiem Platige Image. Połączenia postindustrialnego charakteru nowej odsłony Fabryki Norblina z wnętrzem Art Box Experience dokonała warszawska pracownia projektowa MAP oraz architektki wnętrz Marta Szczepańska i Paulina Szeroczyńska. Galeria powstanie obok biur, apartamentowców, restauracji, kawiarni, kina butikowego i muzeum Apple. Umowę najmu podpisano na dziesięć lat.
Pod koniec br. zostanie uruchomiona sprzedaż biletów na wystawy. Grupą docelową Art Box Experience będą zarówno warszawiacy, jak i turyści z kraju i zagranicy. Dotychczasowe nakłady inwestycyjne Art Box Experience wyniosły ok. 3 mln zł, z czego 2,2 mln zł pochodzi od Fabryki Norblina. Brakującą kwotę twórcy galerii – spółka
Art Box Gallery SA – chcą pozyskać w ramach emisji crowdfundingowej, która ruszy jeszcze we wrześniu br. i
będzie promowana przez platformę crowdinvestingu Crowdway.