Kraj

Powstaje Havas Market, jednostka od e-commerce

Ma to być odpowiedź na rosnące znaczenie sprzedaży w internecie w trakcie trwania pandemii COVID-19.

Havas Media Group powołuje Havas Market, jednostkę odpowiedzialną za działania e-commerce głównie dla klientów z branży retailowej. Ma to być odpowiedź na rosnące znaczenie sprzedaży w internecie w trakcie trwania pandemii COVID-19. Jess Richards, EVP, head of commerce w Havas Media, będzie odpowiadał za Havas Market w Ameryce Północnej. Globalnie w Havas Market będzie na początku pracować ponad 50 osób odpowiedzialnych za tworzenie stron direct to consumer, wsparcie w mediach społecznościowych, digital shopper marketing, paid search i SEO. – Widzimy rosnące zainteresowanie tematem e-commerce, na innych rynkach powstają takie jednostki jak Havas Market czy działający w ramach naszej sieci już kilka lat H-commerce. W Polsce również przymierzamy się do stworzenia takiej jednostki lokalnie pod nazwą Havas E-Commerce – przekazała nam Karolina Szaflarska, PR manager Havas Media Group Poland.