Kraj

Powstaje marka Euvic Performance

Poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową.

Od lewej: Krzysztof Małecki, Maciej Teliszewski

FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę działając pod marką Euvic Performance.

Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji i ochrony reputacji w sieci), Oraganic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu). Obecnie powstały marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360, choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.

Dotychczasowa integracja spółek odbyła się na wielu poziomach – jednolita identyfikacja marki, wspólne biuro, współdzielenie projektów oraz wspólne ich prowadzenie i wymiana kompetencji. Docelowo grupa chce specjalizować się we wsparciu e-commerce. Plany rozwoju zakładają wzrost organiczny i poprzez kolejne akwizycje.

na zdj.: Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital, i Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com