Kraj

Powstaje Opus B 4Corporate

Agencja uruchamia nową usługę.

Powstaje Opus B 4Corporate
Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji. Agencja stworzyła zespół, którego głównym zdaniem będzie przygotowywanie strategii komunikacji zmian dla korporacji, jak również wspieranie projektów i procesów prowadzonych przez jej działy wewnętrzne – takie jak m.in. komunikacja wewnętrzna, innowacje, HR czy IT.

Na czele zespołu B4C stoi Carolina Pietyra, digital strategy manager, która specjalizuje się w badaniach potrzeb klientów, projektowaniu usług (service design) oraz UX design. Ma także szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania strategii i narzędzi do realizacji procesów adopcyjnych i komunikacji towarzyszącej transformacji cyfrowej. Współpracowała z takimi organizacjami, jak: Michelin, Pirelli, Castrol, Hyundai, Unilever, Mars, Auchan, Intermarche, ABB, Aviva, BNP Paribas i Crédit Agricole.
 
Opus B 4Corporate to także tworzenie identyfikacji wizualnej dla nowo powstałych działów czy zespołów wewnątrz organizacji oraz przeprowadzanie audytów komunikacji wewnętrznej. Dotychczas zespół Opus B przygotował kampanie wewnętrzne, employerbrandingowe czy CSR dla takich marek jak: ABB, Amway, BNP Paribas czy Dräxlmaier.