Kraj

Pożyczka jak kawa - dla dwojga - nowa kampania Alior Banku

Bank promuje niższe oprocentowanie pożyczek przy większej liczbie kredytobiorców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQqJ9OWz-fR0%26t%3D0s%22%7D
Alior Bank reklamuje ofertę, w której oferuje obniżone oprocentowanie pożyczek gotówkowych, jeśli umowę podpiszą np. dwie osoby. Promuje ją w kampanii telewizyjnej i internetowej. Autorem kreacji jest agencja reklamowa PZL. Spot pt. “Cafe Pożyczka” wyreżyserował Kot Przybora. Produkcją zajęło się studio Film Produkcja, postprodukcją –  studio Televisor, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Maxus.