Kraj

Pracuj.pl zna wszystkich pracodawców [wideo]

Kampanię przygotowały VML Poland i MediaCom Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_TbMAVkGM2s%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do uzupełnienia profili zawodowych w serwisie oraz włączania możliwości ich polecania pracodawcom. Celem najnowszej kampanii reklamowej  jest budowanie świadomości nowego atrybutu Pracuj.pl, jakim jest możliwość bycia poleconym pracodawcom, a przez to zachęcenie użytkowników do jeszcze dokładniejszego uzupełniania profili zawodowych. 

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja VML Poland. Spot telewizyjny został zrealizowany przez agencja VML Poland przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sekund. Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczyć będzie można w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VoD (w tym TVN Player). Działania reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook.