Kraj

Prince Polo pakuje się w większe pudełka

Mondelez proponuje nowy format swoich flagowych wafli.

Prince Polo pakuje się w większe pudełka
Prince Polo Classic z portfolio Mondeleza trafiają na rynek w nowych multipackach. Jak przekonuje firma, nowe opakowania mają być bardziej ekonomiczne i wygodniejsze dla konsumenta.

Na półki trafią dwa nowe warianty wafelków – multipack Na Co Dzień (sześć wafelków Prince Polo Classic XXL) i Dla Rodziny (15 wafelków Prince Polo Classic 18 g). Duże paczki wafelków będą dostępne głównie w hipermarketach, supermarketach i większych sieciach detalicznych.

Rekomendowana cena detaliczna Prince Polo w nowych opakowaniach wynosi odpowiednio 7,99 zł i 9,99 zł.

Marka Prince Polo kontynuuje kampanię wizerunkową “Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo”, która rozpoczęła się w kwietniu br. Na czas wprowadzenia nowych produktów marki – multipacków Na Co Dzień i Dla Rodziny – powstał 15-sek. spot telewizyjny. Będzie emitowany głównie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVN, Polsat oraz Discovery Channel. Kreację spotu przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, a jego produkcję studio filmowe Dynamofilm. Reżyserem spotu jest Jovan Todorovic. Zakupem mediów zajął się Starcom.

W sklepach pojawią się materiały POS (standy, owijki, plakaty) jako dodatkowy nośnik promujący nowe warianty wafelków Prince Polo. Marka przygotowała też dla konsumentów kolekcję kubków. Aby otrzymać jeden z dziesięciu różnych wzorów kubków, wystarczy w sklepie biorącym udział w promocji kupić pięć dowolnych wafelków Prince Polo.