Spot Proamy jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie ubezpieczyciel prowadzi także kampanię w internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.
– Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie, bo sięgające nawet 70 proc. zniżki na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze – mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży bezpośredniej Generali.
Kreacja spotu Proama została przygotowana przez agencję reklamową Change Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za kampanię w internecie – Performics. Agencja Change odpowiada za reklamy Proamy od początku istnienia tej marki na rynku, czyli od 2011 r.
Proama jest marką należącą do Generali Polska od stycznia 2016 r.