Kraj

Proama powraca z reklamą po dwóch latach

Autorami kampanii są: Change Serviceplan, Bomaye, Havas Media i Performics.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtUZdQLXR6nc%22%7D
Po dwuletniej przerwie firma ubezpieczeniowa Proama (Generali Towarzystwo Ubezpieczeń) powraca z reklamą do telewizji. W swojej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że “docenia” bezszkodowych kierowców, którym oferuje wysokie zniżki na ubezpieczenia komunikacyjne.

Spot Proamy jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie ubezpieczyciel prowadzi także kampanię w internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.

– Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie, bo sięgające nawet 70 proc. ­­zniżki na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze – mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży bezpośredniej Generali.

Kreacja spotu Proama została przygotowana przez agencję reklamową Change Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za kampanię w internecie – Performics. Agencja Change odpowiada za reklamy Proamy od początku istnienia tej marki na rynku, czyli od 2011 r.

Proama jest marką należącą do Generali Polska od stycznia 2016 r.