Zagranica

Procter & Gamble przewiduje wzrost sprzedaży w br.

Firma raportuje, że sprzedaż produktów kosmetycznych wzrosła w 2021 r. o 2% w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej.

Firma Procter & Gamble prognozuje sprzedaż netto w II kwartale br. podatkowego (wrzesień-październik br.) na poziomie 21 mld dol., co stanowi 6% wzrostu w porównaniu z rokiem poprzednim.

Firma raportuje, że sprzedaż produktów kosmetycznych wzrosła w 2021 r. o 2% w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Sprzedaż organiczna produktów do pielęgnacji skóry i produktów do pielęgnacji ciała wzrosła w tempie jednocyfrowym, co spowodowane jest innowacjami, wzrostem rynku i cenami. Produkty do pielęgnacji włosów wzrosły jednocyfrowo ze względu na wyższe ceny. Sprzedaż produktów z segmentu pielęgnacji wzrosła o 5% w porównaniu z rokiem poprzednim, a produkty do golenia odnotowały jednocyfrowy wzrost, głównie ze względu na rosnący wolumen sprzedaży. Środki higieny osobistej wzrosły o 20% z powodu sezonu przeziębień i grypy. Sprzedaż produktów ekologicznych w dziale pielęgnacyjnym urosła o 5%, podczas gdy produkty do pielęgnacji niemowląt wzrosły o 5%. Sprzedaż działu beauty P&G wzrosła w 2021 r. o 2%.